Ostutingimused

1. Üldtingimused  
  1. Toote pakkuja on Get Dressed OÜ (edaspidi Müüja) aadressil Tatari 23, Tallinn Eesti, postiindeks 10116.
  2. Müügitingimused kehtivad Get Dressed OÜ kuuluvale www.getdressed.ee e-poes (edaspidi E-pood) või vahenduspoes.
    1. Müügitingimused kehtivad Müüja ja www.getdressed.ee internetipoes või mõnes vahendussaidil ostu sooritava isiku vahel (edaspidi Ostja).
  3. Müügitingimused reguleerivad Müüja ja Ostja vahelisi tekkivaid õigussuhteid.
  4. Müügitingimustes reguleerimata küsimustes lähtuvad pooled Eesti Vabariigis kehtivatest õigusnormidest.
  5. E-poes ostu vormistamisega kinnitab Ostja, et on tutvunud käesolevate müügitingimustega ning nõustub neid järgima.
  6. Müüjal on õigus ette teatamata ja ühepoolselt müügitingimusi muuta. Ostja jaoks kehtivad ostu sooritamise hetkel kehtinud müügitingimused.
     
2. Hinnakiri
  1. Müüja poolt pakutavate toodete hinnad on toodud eurodes (kui ei ole märgitud teisiti).
  2. Hinnad sisaldavad käibemaksu, kuna Get Dressed OÜ on käibemaksukohustuslane, kmkn: EE101701677.
  3. Toodete hinnad ei sisalda Eesti sisest postikulu. Selle eest tuleb ostjal tasuda eraldi, olenevalt tellitava kauba suurusest ja/või raskusest. Eesti sisesed postikulud ja tarnetingimused on toodud punktis 4. Kauba kohaletoimetamise peatükis.
  4. Transpordi hind arvestatakse automaatselt eeldusel, et üks tellimus on mõeldud ühele sihtaadressile. Juhul, kui Ostja soovib kaupa toimetada erinevatele aadressidele, tuleb teha erinevad tellimused või teatada sellekohasest soovist taasesitamist võimaldavas vormis Müüjale.
  5. Müüja  jätab endale õiguse hindu korrigeerida. Kui Ostja edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis kehtib tema jaoks hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise hetkel.
     
3. Lepingu sõlmimine
  1. Müüja võimaldab Ostja e-poes pakutavat kaupa soetada.
  2. Ostja ja Müüja vaheline müügileping jõustub hetkel, mil Ostja on e-poes ostu sooritanud (ostukorvi kinnitanud) ja Müüja on ostu sooritamist kinnitanud tellimuse kinnituse väljastamisega ja/või e-posti aadressile saadetud tellimuse kinnitusega/arvega.
     
4. Kauba kohaletoimetamine
  1. Eestis kohapeal (kohe olemas) oleva kauba tarneaeg võrdub Eesti sisese posti liikumise ajaga, mis on üldiselt 0-3 tööpäeva.
  2. Müüja postitab tooteid Ostjale tööpäevadel.
  3. Kõik tellimused, mille kogusumma on üle 65€ postitame Smartpostiga tasuta. Tasuta transport kehtib ainult Eesti siseselt. Väiksema tellimuse korral kehtib hinnakiri vastavalt valitud postiteenusele, kauba suurusele ning kaalule. Täpsem transpordi hind selgub tellimuse vormistamisel.
    1. Täpsemad tingimused erinevate transporditeenuste kasutamise kohta leiad vastava teenuspakkuja kodulehelt või vajadusel küsi infot meilt: info@getdressed.ee.
  4. Kui tellisite kauba pakiautomaati (Smartpost või Post24), siis saadetakse Kliendile selle kohta teade SMS-i teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi.
  5. Müüja ei vastuta tarneaja pikenemise eest, kui tarneaeg pikeneb transpordiettevõtte tegevuse/tegevusetuse tagajärel. Kui tarneaeg pikenes Müüja tegemata töö või otseselt Müüjaga seotud asjaoludest tingitult (nt Müüja ei postitanud kaupa Ostajale, kuigi see oli laos olemas), siis kuulub vastutus Müüjale.
  6. Ostja vastutab kauba tellimisel esitatud andmete õigsuse eest. Müüja ega postiteenuseid pakkuv ettevõte ei vastuta kauba tarnimisel tekkinud viivituste ja arusaamatuse eest, juhul kui see on tekkinud Ostja poolt tellimisel esitatud andmete ebatäpsusest.
     
5. Sooduskood
  1. Sooduskood kehtib ainult meie e-poes: www.getdressed.ee;
  2. Sooduskood tuleb sisestada ostukorvis olevasse lahtrisse “SOODUSKOOD” ja seejärel vajutada “kinnita”;
  3. Ühe tellimuse kohta saab kasutada vaid ühte sooduskoodi ja üks sooduskood kehtib vaid ühe tellimuse sooritamiseks;
  4. Sooduskoodi kehtivusaeg on 30 päeva alates selle väljastamisest GetDressed e-poes;
  5. Kui unustasid tellimuse vormistamisel sooduskoodi kasutada, siis kahjuks seda enam tagantjärel manuaalselt lisada ei ole võimalik;
  6. Tähtaja ületanud kood ei kuulu pikendamisele ega vahetata uue koodi vastu.
     
6. Isikuandmete käitlemine
  1. Klient annab e-poe kasutamisega nõusoleku Müüjale (isikuandmete töötlejaks on Get Dressed OÜ) enda isikuandmete töötlemiseks käesolevas lepingus sätestatud tingimustel;
  2. Isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning neid kasutatakse teenuse osutamiseks;
  3. Müüjal on vajalik teatud isikuandmete edastamine kolmandatele isikutele seoses kauba kättetoimetamisega;
  4. Müüja järgib isikandmete kaitsega seotud seadusandlust ning tavasid ja ei edasta kliendi isikuandmeid kõrvalistele isikutele.
     
7. Vastutus ja vääramatu jõud
  1. Müüja vastutab Ostja ees, kui on rikkunud käesolevaid tingimusi ja tekitanud kahju Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
  2. Klient vastutab Müüja ees, kui on rikkunud käesolevaid tingimusi ja tekitanud kahju Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses. Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole eest ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteteostamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteteostamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).
  3. Müüja ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada Kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.